Monday, September 27, 2010

pujuk memujuk plak

Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”

“Aku lagi kenal dia”

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–

saya kenal sayang saya”

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua..

lagu ni best kn....

entry ni sesi memujuk....en bf dh taw psl blog ni kot...

wahai en bf,y lps tu lps dh la...tgk la dh bt pengakuan kt blog ni....sy ada kamoo je..blog ni utk awk je....y lps pn,dh ada life sendiri....no jeles2..huhuhu

nnti x encem dh....peace,no war yer....

says:biler awk marah,awk...

Sunday, September 26, 2010

sy bz beraya okey...

ari ni sy sgt bz....
bz beraya kt umah2 coursemates...
best rayer beramai2....
kitorang blh rapat2 lg...
ehem2...

awok eh...sorila...
ari ni gewe awok cbuk sgt beraya..
x smpat nk msg awk....haha...
tp,sy ttp igt awok...
lupe kejap je time mkn sedap2....
kejam sungguh ada gewe gni...
blik2 beraya pn mlm dh..
(^_^)

then...
dkt2 kul 12 mlm....
pintu bilik bt hal....x leh buka..
terkurung kt dlm..
y luar pn x leh buka..
ntah pe masalah..
ssh pe,lompat kot tingkap blkg...
sgt penat ulang alik ke pondok guard...
minta pertolongan..
.bdk laki sblh nk tlg...
tp,xpela...takut ramai jeles...huhu....
skrg,dh dpt buka...
yahooo....

muka kepenatan..tp,sempat lg snap pic...tunggu pak guard lme sgt cari phone no...
tepi pondok guard pn jd la....x nmpak langsng cemas..lupe nk adjust..x clear pic...haha

peace cayam.....x lupe kt cayam..huhu

says:sy sgt gemuk!!!!

Friday, September 24, 2010

cayam sy sgt sweet....

hari y plg penat + tension + surprise.....

alkisah bermula....sy g tgk tv kt tingkat atas....bkn nk g sgt...tp,cik miza comey ni ajak.....pelik jgk..x pnah2....sy pn,teman je la...y peliknya,roomies y len beriya2 nk sy ikut cik miza...

balik2 bilik....ramai ada...jiran2 y suka bertandang kt cni ada.bilik sy ni port lepaking..huhuh..senyum2 je kt sy......dgn keletihan teramat,sy bt bodo je la....tgk2 atas katil....ada.....jeng...jeng..jeng......

nk kte bufday sy..dh lme lps....nk kte y bdk2 ni..dorang kte y sy punya....belek2....cari kad...xde..jumpa cincin kt celah2 bunga.....tetiba dpt call....."cayam" calling...pe y kitorang ckp...biarlah rahsia...mcm ct plak...

hehe...pe tu???

rumate2 paksa pkai tudung sbb nk amik pic...

fokus pd cincin okey...buka mata luas2...hehe

bunga,cadbury,bear,cincin....

ni la keja bdk2 ni..berkomplot ngan my cayam....ptt la 1 ari cayam snyap je..xde call,msg....muncung sy pn panjang 4 inci dh..huhuhu...merajuk ktekan..ngada2....x malu...hahahaha...

utk awak...
x sangka awk sgt romantik...thanks atas semua y awk bg....sy suka black forest,awk suka fruit n nut..so,dua2 awk bg...awk sje nk bt sy gemuk..suh mkn coklat byk2...bear ni,sgt comey...blh teman sy owez.sy suka bunga.huhu..plg penting,cincin ni,btul2 muat ngan sy...taw2 je..owez akn pakai...geli2 plak sy ari ni.....mlm ni btul2 sgt surprise...rse mcm kena propose je.....uish,mcm tuan puteri je..wlaupn ngan baju mcm nk g pasar..haha

pd semua y menjayakan misi ni....thanks ye u all.....btul2 nk kena ni....miza,syu,ana,k.safi,ira,eby,lia..sempat lg ye dlm diam2....

lps 2,awk msg...x nk bg bunga idup,akan layu.....sbb tu bg bunga x idup,sy blh simpan sampai biler2...sme ngan perasaan kita...xkn layu ngan masa....

peace cayam!!!

says:x terucap ngan kte2....luv u like crazy cayam!!!

Thursday, September 23, 2010

mood utk beraya + dgn dia...



cik khairina tgh plan weekend ni....hehe....jemputan open house berderet2....mcm wakil rakyat plak...perasan mek.....coursemate y duk umah2 sewa sgt rajin....sy nk bt open house x mampu....sgt luas bilik kt hostel ni..so,x dptla.... jumaat nnti,ada plan y sgt best.....huhu...x sabar sih... hehe....ada y tanyer,nape x letak pic rayer kt cni..nnti2 la...biler mood rayer abis,bru ltak...heheh....sje je,tambah2 plak tenet y slow....

pomise cayam,xde y lps2 dh....kita start life baru...sgt comey biler cayam jeles....tp,bt2 x jeles....same2 kita jgn persoalkan smua tu lg....skrg,chapter baru.....------tgn berikrar ngan muka y siyes,tp still comey-------spela bf bdk perasan ni..ish2...

peace cayam!!!


muka keletihan lps kelas 7 jam direct...mata bengkak x ckp tdo..


says:rase nk mkn ketupat empat segi....bkn tiga segi....(*_*)

Wednesday, September 22, 2010

sy kenal syg sy

nasib x dpt duyung...mcm udang kena bakar kulit tu..hehe...

cik khairina...spe tu??hehe..
ada org kte,dia iras2 farid kamil...hehe...no no no....
1st knal,mmg taw dia mmg giler ngan pancing2 ikan ni....bkn pancing ank dara org ek..
x kira waktu siang mlm....kt mne sekalipn..sanggup dia g...
klau suh pilih antara dua,mmg dia plih hobi dia dulu kot....
xpela,sy mengalah..redha je la....("-")

bkn niat nk bebel psl dia suka mancing...atau lbh2 psl dia...hehe..sje entry ni mengada....x nk bt org tertanya2,spe gerangannya....dia x hensem,x macho...x mcm brad pitt..
dia bek....tu sy pasti....
senyum dia sweet...x tpu lol....hehe...
diala penjaga hati sy skrg....

maybe terlalu awl....tp,skrg masa utk memahami msg2...bkn sbg kwn lg....slow2..kali ni,sy x nk terlalu tinggi kt langit..sbb,sy takut sakit teramat klau jatuh..pape pn,sy perlu bersedia ngan pe bakal jd....nasib pnah kwn,so x sukar utk...

SY KENAL SYG SY......

peace cayam!!!

says:sgt suka dgr dia share prob dia....innocent sgt....(^_^)


Tuesday, September 21, 2010

dia bt sy terjatuh lg..hehe...

x nk bebel byk2....juz nk bt pengakuan....y sy dh terjatuh sekali lg....
bkn jatuh longkang,jatuh parit.....tp,jatuh dot..dot...(malunya,merah muka rse)

dgn spe?nop....bkn dr kisah silam ok.....hehe,org y sgt sweet biler senyum.....suka lol...

hehe...biler sy knal...biler sy declare...opsss....no komen...
ckpla taw..semuanya secara kebetulan...tanpa diduga....x dirancang akan jd sejauh ni..b4 ni,sy mmg set xnk fall in love ngan dia..sbb sy x suka dia..haha..tp,tgkla pe jd skrg....

utk dia....mr mine.....
awk kena bertanggungjawab bt sy terjatuh lg.....
pomise,jgn bt sy luka,sakit....

nape sy suka dia????hehe.....
sbb dia sgt 'cool'......weekkk...
thanks terima sy seadanya

dh xde soto raya korban ek...heehee
kita g rayer umah semua org nnti...
no kfc ari rayer...no lepaking kt kedai mkn ngan baju raya....
time nk g jln rayer...time tu jgk nk kfc yer....
peace cayam!!!!!

kali ni,sy berserah...x nk terlalu mengharap.sy mencuba..kisah lps dh ckp bt sy terluka sgt...sy perlu start dr a....sy akn pertahankan hbgn ni selagi terdaya....kita nk hepy bkn...

nk upload pic dia...tp,tenet sgt lembap..tenson tul...mcm siput....nk tgk dia...entry title never knew i needed....tu la dia....time tu x declare,still kwn lg taw....huhuhu...

never knew i needed....special utk dia lagu ni....

says:doakan kami yer...utk kamoo,selamat berbahagia di samping y tersayang.sy dh lupekan pe pnah jd..hope kita semua hepy.....(^_^)

Sunday, September 19, 2010

= (

love is a cycle
when u love,
u get hurt,
u hate...
when u hate,
u try to forget...
when u try to forget,
u start missing...
and when u start missing,
eventually
u'll fall in love again...

says:slh ke berkorban utk kebahagiaan org len?

Tuesday, September 7, 2010

hak itu milik siapa?


kita x ambil hak org... tp,kita ambil hak kita kembali.... slh ke? itu dikira merampas? kompius tul....
perlu masuk court agaknya...cari jwpn pasti..
spe2 nk jd 'loya buruk' utk sy...
angkat tgn....
(*_*)


terlalu byk perkara jd di luar jangkaan..skrg,semua berubah dlm sekelip mata..sy perlu berani utk trima pe akn jd..sy y plih jln ni....
says:jauh mek pk..terbawa2 sampai cni....

=)

"Giving up doesn't always mean you are weak;
sometimes it means that you are strong enough to let go. "

Bai!

says:hope,sejarah itu x berulang lg....

tok imam dan tukang masak =)

Berapa ramai lelaki yang boleh menjadi imam?? Kalau perempuan tidak boleh memasak, dikutuk dan disuruh belajar. Kalau lelaki tak boleh jadi imam kita relax saja. Jangan diperbesarkan nanti mereka terasa hati.

"Apalah perempuan, tak pandai masak siapa nak kahwin dengan awak!" Begitulah kata rakan lelaki pada seorang gadisjuga rakan kami. Maka jawablah si gadis ayu itu yang dia tidak sempat belajar memasak sebab dari kecil tidak digalakkan keluarga sebaliknya di suruh menumpukan perhatian pada pelajaran saja. Sementelah tinggal di asrama, peluang pulang ke rumah terhad dan tidak sempat turun ke dapur membantu ibunya. "Habis sekarang kenapa tidak belajar?" Tanya Si lelaki lagi dengan penuh angkuh dan bersemangat. "Sedang belajarlah ni tetapi selain sibuk dengan kerjaya saya juga sibuk belajar agama, jadi belajar memasak tetap tidak diutamakan!" Begitu jawab si gadis yang membuatkan lelaki tadi menggeleng-geleng kepala. Baginya tidak sempurna seorang wanita jika tidak tahu memasak.

Wanita sepatutnya buat begitu juga. Syarat utama menjadi suami mesti boleh menjadi imam. Walau ada yang kata, jika itu syaratnya bermakna makin ramai wanita yang hidup bujang seumur hidup. Lelaki meletakkan kebolehan wanita di dapur sebagai perkara utama dan ungkapan hendak memikat suami, perlu pikat seleranya sering diguna pakai. Tidak kiralah jika wanita itu berpelajaran atau berjawatan tinggi dan penyumbang utama kewangan dalam rumahtangga nya. Sekarang bukan asing lagi gaji isteri lebih tinggi daripada suami. Namun kedudukan suami sebagai raja tidak pernah dilupa walau dia tidak mengambil inisiatif mempelajari ilmu menjadi imam. Ilmu bermain video game di komputer mereka rasa lebih perlu. Kalau tidak tahu memasak disuruh belajar dan sesudah belajar perlu handal. Jika handal bukan setakat masak untuk keluarga sendiri, kalau boleh perlu boleh memasak untuk tiga pasukan bola. Begitulah standard yang telah ditetapkan. Bolehkah kita meletakkanundang-undang itu kepada lelaki juga. Kalau tidak pandai jadi imam,belajarlah. Mula-mula jadi imam kepada keluarga sendiri, sudah terror boleh mengimami satu taman perumahan juga. "Sibuk suruh kita handal memasak, mereka tu bolehkah jadi imam?" Dengus beberapakawan wanita yang lain. Betul juga. Berapa kerat lelaki yang menjadikan sembah yang jemaah di rumah bersama anakisteri sebagai agenda utama, selain keperluan memenuhi pelbagai seleranya? Maka bertanyalah wanita kini kepada beberapa lelaki tentang kebolehan yang satu ini. Ternyata ramai yang menjawap tidak confident menjadi imam sebab takut bacaan al-Fatihah tidak sempurna, salah tajwid atau pun dia merasakan isterinyalebih handal. Ada yang kata lebih elok dia dan isteri sembahyang sendiri -sendiri. Ada juga menjawab, rasa kelakar pula apabila dirinya yang rugged menjadi imam. Isu ini sepatutnya kita beratkan seperti mana masyarakat memberatkan wanita perlu pandai memasak jika mahu bersuami. Lelaki juga harus boleh menjadi imam supaya kewibawaan mereka sebagai ketua keluarga tidak goyah atau menjadi mangsa queen control. Kalau tidak pandai, belajarlah sekarang. Jika wanita disuruh belajar, apa salahnya lelaki.

sy btul2 berminat ngan kata2 kt atas ni....huhu...

x kirala spe bakal suami sy,di mana dia skrg....sy hope dia mampu jd imam...x harap dia pandai ckp arab,ckp melayu pn sudah ckp.....x harap dia melebih...biasa2 pn ckpla....y penting dia leh jd nakhoda berjaya dan x karam kt tgh2 lautan dunia...

says:doa itu x pnah putus...amin..

Monday, September 6, 2010

cuti raya utk tdo....

lebam mata2....pe lg,tdo la......siang mlm....x taw nape cuti kali ni....bahaya ckit..hehe..tdo..tdo..tdo...smpai rse penat bdan...pose taw....makruh,itu sy taw...
maybe terlalu byk perkara y menari2....jd dlm sehari dua ni..bt sy jd cmtu....terlalu byk perkara di luar jangkaan....sampai sy sendiri x mampu nk cari kebenaran sebenar...penat sih cmtu....ok2 stop cte psl tu...kn tdo blik..

family2 ku cayam..dh start gotong royong kemas umah.....dr dpn smpai blkg....best btol,bt keja sama2...tugas sy x ssh...sy amik living room...tempat plg sng kemas...huhu...x caya jgk,raya dh dkt...kek batik x terbuat lg...nampak gaya,bt dlm mimpi je la..x pn,bt lps raya..ish2....

lyn movie sgt best....blh elak dr pk masalah2 negara....tarawikh ttp tarawikh yer....

says:sgt jeles..raya ni,parents bf adeq sy..nk dtg umah....hehe..tanda2 +ve...nmpak gaya,adeq dulu dr kakak...

Sunday, September 5, 2010

lelaki x pnah taw...

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akanlakukan apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.

14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

says:lelaki2 kt luar sana,hargailah wanita....cintailah seadanya..(^_*)

sebabak dua..hehe


awk dh ada gf,tp..still awk ajak sy bersama blik...kisah kita semua dh lps.sy syg,cinta awk...tp,awk x pnah hargai sy....dulu,awk tinggalkan sy tanpa alasan y kukuh....then,awk cari len..x lme,awk putus...pas2,awk cri blik sy....pujuk sy bertahun2....perasaan syg masih wujud,sy trima blik awk....biler awk dh dpt pe awk nk.....dgn sng ati sekali lg,awk pgi.....terlukanya hati sy time tu....awk couple len lg....dan,awk still cari sy...tnyer blh x kita bek blik?awk masih waras atau tidak,awk dh punya seseorang y sygkan awk....nape awk ada niat nk pasang 2.....sy tanya nape skrg awk cari sy sdangkan awk ada gf?nape awk couple len,klau btul awk rindu sy..nape awk x leh fokus pd sorang?x ckp lg ke pe sy dh bt?tp,awk x mampu jwb..awk nk mengelak...kecewa sgt,ctu,sy sdar awk x syg st...dulu,awk kutuk sy mcm2 time nk putus....time sy rayu,awk hina sy...mcm sy xde perasaan...pe slh,dosa sy sbnar?awk taw sy mmg sygkan awk.....dgn mudah awk campak sy ctu cni....sdey sgt rse... sy jwb,sy x nk trima awk lg....skrg dan selamanya....awk x taw,dlm hati rse nk pecah...sy nangis puas2 utk tenangkan diri...awk phm,sy dh x suka awk....tp,hakikat sbnar,prasaan utk awk,dulu smpai skrg..x pnah berubah...sbb tu,sampai skrg sy x jmpa pengganti...x mcm awk,tukar perempuan mcm baju...sampai skrg,sy tpk pe y awk cri?sampai sy mati bru awk akn stop nk seksa idup sy kot...tp,sy redha...sy x dendam,x mrah...sy sudah lali dgn semua ni... awk suka sy berdrama..pdahal,awk pelakon utama....sy bkn perampas dan x semudah tu akn bahagia atas kesakitan org len... sy mmg nk awk lg dlm idup sy.....tp,sy nk awk jd milik sy sorang2.....milik y sah....slh ke?
says:hehe...selamat membaca wlaupn sgt bosan..drama sebabak dua..(^_^)

Thursday, September 2, 2010

cara2 mengatasi rindu.....skema tul...


ada org tanya,klau sy rindu....sy bt pe???
  • sy akan nangis tanpa org sdar
  • mkn byk2...
  • tdo.....ni habit
  • tgk pape y berkaitan ngan dia
  • dgr lagu y sentimental...huhu..
dan....klau sy x nk lyn perasaan tu sy akan...
  • kacau keamanan rumate2+member...
  • on9 sampai lebam mata...x tdo smlaman pn xpe...
  • jejalan.....
  • shopping2...sgt suka...
  • dgr lagu y blh bt rse nk joget2
  • pk psl benda len....
  • karok...ujan oh ujan
  • bt2 bodo...
haha....member ku cayam....skrg dh jwb semua....ni tips dr pakar x bermotivasi yer.....insya-Allah akn selamat...mcm lagu maher zain tu....

awak2...td,sy g shopping...opps,jejalan okey....jln sgt jem....tu pn g shopping kt ttc je.....x sngka lg byk jual2 dr dulu......manusia tu,x yah kte....mcm semut hurung gula....niat nk beli mcm2....smpai sne,kelabu bijik mata....beli ckit je....sgt frust,x smpat nk g uptown,jejalan kt shahbandar...
masa btul2 mencemburui sy...

says:esk nk g sambung jejalan lg......siyes,kaki y seliuh ari tu,rse sakit lg...byk sgt jln mek...

Wednesday, September 1, 2010

mana mood raye ni??


pe y dlm kepala ni skrg?of course la raya....plg penting,preparation...ewah...mcm mak org plak....time2 cmni,untungla....baju2,sponsor...spe lg klau bkn pama...(papa mama) yer.....bkn org len tau..hehe...mood raya mcm suam2 kuku je....ntahla,maybe terlalu awl utk xcited nk raya.....x mcm org len,awl2 pose dh 'mabuk' ngan raya....sy memilih utk perhati sekeliling..tgk member2 y mmg kalah bdk..shopping sakan lol....klau blh,nk sewa bus sebijik utk dia sorang blik kg....
dh berhari2 dgr lagu raya....tp,mood nk raya kureng jgk...nape sih cik khairina?

dan....list sgt pjg....mcm2 nk beli.....bkn brg2 utk raya..tp,keperluan harian....sayur,bawang,ikan.....haha...x la..itu x tmasuk dlm list....time2 cmnila shampoo,shower gel n benda2 len lg nk abis...duit pn mcm airla mengalir....duit oh duit....haha,x pcaya plak bdk nama khairina pk b4 nk blanja....biasanya,men redah je....perubahan itu perlu yer...

sy perlu mencari mood rayer.....x kira la mne2...maybe sbb berkurung kt cni je...x tgk keadaan luar,bt sy jd manusia xde perasaan..hahaha....so,ngan niat y murni nk abiskan duit b4 blik,sy nk kuar jejalan....cuci2 mata,window shopping...kebetulan member2 ajak...sy on je....lagipn,sy kan pemandu pelancong....org trg sejati...hehe....

oppss...lupe....selamat hari merdeka malaysia...y ke 53 dh.....mmg bahagi dua ngan umo sy...bkn stakat tu je..sy pn perlu merdeka kn diri ni.....tp,sy still suka titow.....semalam n ari ni..tdo je keja..klas xde..duk blik,tdo je la.....tdo itu nikmat....hehe.....jgn ditanya jgk biler sy blik...bg peluang kt org2 jauh blik dulu...x nk la bt jln jem..(~_*)

says:kelas economy ptg esk smpai kul 6..sgt pelik sy nk g klas....muka ni nk g klas mmg liat...