Friday, July 2, 2010

duhai hati...jgn menangis...


cinta pd dia segenap hati hingga tiada ruang walau sedikit...nafasku hanya dia...nyawaku hanya dia...cinta,ksh dan syg...semua hanya dia....semua miliknya...dia memberi semangat tanpa mengenal erti..dr hal sekecik zarah..hinggalah sebesarnya..tidak tlps sedikit dr pengetahuan msg2...xde rahsia antara aku dan dia....aku adalah dia..dia adalah aku....tanpa dia,ak spt bkn siapa2...diala kwn bek,abg,musuh,bf....diala segalanya....pe y krg,dia sempurnakan..dia terlalu istimewa..smpai aku x mampu kehilangan dia.dia sabar segalanya...ak y krg matang,sgt kebudakan ni....sanggup dia lyn...seorang y matang sanggup menjadi seorang y kebudakan bg menjaga hati gf y kuat memberontak..dr seorang y sgt serius blh menjadi seorang taw senyum,gelak,ketawa....bergurau..semua krn gf tsyg....idup dgn kepercayaan tanpa org y ke3 sgt bahagia..walaupn terlalu byk dugaan dr pihak luar..tp,msg2 kuat...krn msg2 taw spe di hati...sgt bahagia dan dunia spt sndiri punya....
tp,kebahagiaan...hanya seketika...dugaan dtg melanda...aku terjatuh...terduduk....terlalu lama...dia dtg membantu,memberi semangat lg....aku kuat...dia pergi lg....kali ni,ak perlu blaja utk hidup tanpa dia...kuat menahan walau dlm keperitan...hati aku terlalu parah..walau sebenci mne,walau sejauh mne tpisah....walau dgn siapa berada...smpai 1masa,spt magnet..akn ada y mula mencari....aku dan dia seperti sudah sejiwa...spt terikat dgn ikatan y x tlihat oleh mata...aku dan dia gagal lari dr msg2 walaupn menidakkan kenyataan....biarlah masa tentukan...dr dulu,skrg dan selamanya...aku ttp cinta dia walau pe jua keadaan....diala cinta hati aku....walau berpuluh lelaki y lg hebat....aku ttp inginkan dia...dia terlalu sempurna utkku....aku taw,dia jgk sakit spt aku..kita same2 taw,kita x mampu hidup tanpa msg2..kita sendiri mengaku,kita syg msg2..tp,keadaan x mengizinkan skrg...ada jodoh,kita akn bersama....dan menjadi pasangan plg bahagia..percayala..aku kuat,krn dia sgt kuat...aku tidak hidup dlm kenangan..tp,ak hidup dlm harapan...semangatku hari2 skrg adalah harapan utk kita bersatu kembali....aku hanya mampu sebut namamu di setiap doaku dan berharap dia y Esa mendengar....hanya air mata teman setia...syg padamu,hanya tuhan y tau...tiada y ke2....dan seterusnya.....walaupn ramai teman dlm hidupku,tiada 1 y mampu menggantikanmu...y pertama dan terakhir dlm hidupku wahai pemilik hatiku..cinta hatiku..insan y mengajar aku erti cinta..setia....tuhan,temukan kami...kembalikan dia padaku...dh terlalu byk kami diuji..berikan sinar kebahagiaan utk kami..dan jika tiada jodoh,bukakan hati kami,temukan kami dgn seorang y bek...amin...

terlalu byk perkara jd...sgt penat..


says:angin,tlg sampaikan..sy teramat rindu dia....
sy sudah nangis puas2 dan tenang skrg....

3 comments:

-NiAaFiRa-

akak xleh kalah.. kenapa x akak jadi yg dulu.. n happy dgn abg???? akak sayang abg.. akak xleh lepaskan abg.. sebab abg n akak saling sayang.. korang sejiwa.. abang dlm dri akak n akak dlm dri abg..

khairina

abg tu..x lbh dr seorang kwn bek..biarlah dia idup dlm kenangan..laki y akak mksudkan,bkn abg...adeq jgn slh phm...

-NiAaFiRa-

hem.. entahla.. akak.. adik dh give up.. adik pon sbenarnya idop dalam kenangan.. kalau adik sayang abang pon.. sebab ex adik.. layanan abg.. same macam layanan ex adik kat adik.. adik faham bila abang ta ley buang akak yang dulu dalam hati dia..

Post a Comment

utk sy